O nás
Vítejte v rubrice o nás, která je už z principu nudná a nikdo ji nečte. Nicméně online konvence doporučují něco o sobě napsat. Asi bychom se měli začít chlubit jak jsme jedineční, jak chceme změnit svět a zachránit planetu před nadměrnou produkcí všeho. Jo a taky, jak jsme green a veškerý provoz webu je napájen z alternativních zdrojů. To všechno bychom rádi, ale my máme o poznání skromnější cíle. A to, ukázat Vám směr. Nemusíte rovnou měnit svět. Proč raději nezačít měnit pomalu sebe?
Stále čtete? v tom případě nám dovolte představit několik milníků a faktů o webu TabataWorkout.
Březen 2016 - vznik webu TabataWorkout.cz
Během jednoho tréninku sebeobrany Krav Maga jsem v kondiční části poprvé okusil vysoce intenzivní intervalový trénink Tabata. Byla to pro mě novinka, která mě zaujala natolik, že jsem se rozhodnul udělat jednoduchou one page stránku o Tabatě s časovačem a osmi cviky s vlastní vahou.
Během roku 2016 - měníme se na blog
Zájem o Tabatu z mé strany neopadal, a tak se z one page stránky stál blog o Tabatě.
Začátek roku 2017 - fyzioterapeutka jako nová posila
Do týmu beru novou posilu, zkušenou fyzioterapeutku ověnčenou hromadou certifikátů z fyzioterapie. Tu jsem si jako odborný dozor a věcnou (i věčnou) kritičku mých textů později vzal za manželku. Tehdy se moje tvorba článků natáhla na několika násobek. Napsat článek tak, aby byl pochopitelný, čtivý, správně a bez zbytečných odborných pojmů byl složitý úkol. Neustálé poznámky a kometáře mi dali opravdu zabrat 🙂
Rok 2018 - dostáváme se na první místo ve vyhledávaní
Budovali jsme obsah, vytvářeli Tabata časovače, které jsme vkládali na Youtube. Blog jsme stále dělali pro radost bez cíle ho monetizovat. Prostě jsme rádi psali o pohybu, o možnostech jak se dá i doma bez jakýchkoliv pomůcek cvičit efektivně a zdarma. Výrazy jako Tabata, cvik prkno i další cviky jsme měli na první pozici v Google.
Rok 2019 - roste nám návštěvnost
Na úzce profilový zaměřený blog jsme měli docela slušnou návštěvnost. Nečekejte tisíce unikátních návštěv denně, ale vyšší stovky to byly. Navíc, když si každý návštěvník zobrazil 4-5 stránek, tak už to stálo za zvážení něco s blogem udělat. Na několik stránek jsme nasadili affiliate program a začali jsme zobrazovat Google reklamy. Nicméně cílem bylo stále nabízet přínosný obsah a hlavně nezaplnit web spam obsahem.
Rok 2020 - chybí nám nový obsah
Covidová situace a zavření posiloven a sportovišť nám přinesla až 4x větší denní návštěvnost. Lidi začali více cvičit doma a snažili se udržet fit. Tehdy jsme do toho měli pořádně šlápnout a naboostovat web, ale z mnoha důvodů byl opak pravdou. Neměli jsme čas přidávat další obsah a web začal upadat.
Konec roku 2020 - máme 1 000 000 shlédnutí
I přesto jsme v tomto roce dosáhli historického milníku, na který jsme byli pyšní. Návštěvnost blogu překročila milion shlédnutí.
Začátek roku 2021 - chceme ukončit činnost
Pro nás historický milník v podobě milionu shlédnutí, pro velké fitness weby směšné číslo, nás paradoxně nemotivoval blog dále rozvíjet. Naopak z důvodu nečinnosti jsme chtěli blog o Tabatě ukončit, popřípadě prodat.
Během roku 2021 - zavřít nebo postavit nový web?
Nechtěli jsme si to přiznat, ale nakonec jsme museli. Design webů již dávno nesplňoval moderní standardy. Web byl pomalý, nepřehledný, neaktuální a po právu tehdy tak významná návštěvnost ještě významněji klesala. Otázka zněla jasně. Zavřít nebo redesignovat?
Konec roku 2021 - měníme se na fitness magazín
Jak vidíte, redesign je správně. Zainvestovali jsme do nové podoby webu, protože na starou grafiku se už nedalo dívat. Teď, jak jste si jistě všimli je náš web rychlejší a přehlednější. A nejen to. Rozhodli jsme se, že blog o Tabatě povýšíme na magazín. Tabata a časovače zůstanou nadále jádrem celého webu. Ale kromě tohoto obsahu zde najdete nová témata jako je motivace, zdravý životní styl, pohyb a vše okolo cvičení a sportování. Nebráníme se ani ostatním cvičebním metodám a stylům. Prostě bude to nový fitness magazín se vším všudy.
Rok 2022 - velké plány a růst
A co v roce 2022? Máme velké plány, ale ty si zatím necháme pro sebe. V každém případě Vám chceme nabízet přínosný obsah. Chceme zaručit, že počet PR článků nikdy nepřekročí 5% veškerého obsahu webu. A reklama, která platí provoz našeho webu se bude zobrazovat citlivě tak, aby nerušila váš celkový dojem.